اکسیر تربت کربلا!!

اکسیر تربت کربلا!

▪️…مقام و عظمت امام_حسین علیه السلام شناخته نشده؛ چون هر دلی لایق معرفت او نیست. ازاین که بگذریم، ما حتی نسبت به تربت او هم معرفتی نداریم.

▪️بیان امام ششم علیه السلام در مورد تربت سید الشهداء علیه السلام این است: «فَإِنَّ فِیهَا الشِّفَاءَ مِنْ كُلِّ دَاءٍ وَ الْأَمْنَ مِنْ كُلِّ خَوْفٍ»*. ▪️خاصیّت خاک مزار او این است: «الشِّفَاءَ مِنْ كُلِّ دَاءٍ». این کلام کیست؟ کلام کسی است که علم جمیع انبیا و مرسلین از او منتشر گردیده است. تربت امام حسین علیه السلام فقط شفاء برای امراض جسمی نیست، بلکه آن خاک مطهّر، برای هر دردی شفا است. لفظ «کل» موضوع برای عموم است. کسی که خودش شأنش در درجۀ اول طبابت نفوس است، نه طبابت ابدان، از لفظ «کل» استفاده کرد و فرمود: «شفاء من کل داء».

▪️خلاصه اگر بفهمید می‌توانید از تربت او باب علم را به روی خودتان باز کنید. خاک قبر او چنین اکسیری است. نه تنها درد جسم که درد روح و فکر را هم می‌برد. تمام دردهایی که جسماً و روحاً بشر دارد، به خاک قبر او علاج می‌شود. «وَ الْأَمْنَ مِنْ كُلِّ خَوْفٍ». چه خوف‌هایی به خاک قبر او از بین می‌رود!

آیت الله وحید خراسانی */اردیبهشت/۱۳۷۷

* بحار الأنوار، علامه مجلسی، ج۹۸، ص۱۱۸

  • 5 stars
    نظر از: ۶۴
    1396/07/14 @ 09:25:04 ب.ظ

    ۶۴ [عضو] 

    الهی آمین

  • نظر از: حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت
    1396/07/14 @ 03:29:35 ب.ظ

    حوزه علمیه الزهرا(س) گلدشت [عضو] 

    اللهم الرزقنا کربلا

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.